UZ Cargo Poland, дочірня компанія "Укрзалізниці", планує отримувати цистерни та фітингові платформи в рамках створення власного парку вагонів.

Про це в інтерв’ю ЦТС розповів Тимофій Мураховський, директор із комерційної роботи і логістики АТ "Укрзалізниця".

"Є плани щодо власних вагонів, ми їх розглядаємо, аналізуємо. У Європі існує більший спектр інструментів. Це не тільки придбання, але й лізинг. Ми зараз вивчаємо ці можливості і яка з них найкраще підходить для наповнення UZ Cargo Poland рухомим складом", - зазначив він.

За словами Мураховського, Європа більше зосереджена на контейнеризації вантажів, тому європейського клієнта цікавлять передусім фітингові платформи для контейнерів. Водночас для українського клієнта більш важливим є напіввагон чи зерновоз.

"Також для нас дуже важливими є цистерни, які необхідні для імпорту палива до України. Аби не бути залежними від операторів або власників європейських вагонів, нам потрібно мати певний запас власного парку для перевезення палива. Наприклад, сьогодні паливо для себе, для "Укрзалізниці", ми закуповуємо та перевозимо у власних цистернах", - додав він.

Директор із комерційної роботи і логістики АТ УЗ зазначив, що цистерн для колії 1520 наразі достатньо для задоволення попиту, а парк цистерн під євроколію тільки формується.

Він також додав, що зерновози UZ Cargo Poland купувати наразі не збирається.

Нагадаємо, ЦТС писав, що станом на весну 2023 року в АТ УЗ вже було 40 вагонів для колії 1435 мм, зокрема цистерн. У 2023 році планувалося придбання ще 120 цистерн та 80 інтермодальних платформ такого стандарту.