Тайванський перевізник Wan Hai може замінити Hapag-Lloyd в альянсі THE Alliance, куди входять також ONE, HMM та Yang Ming, заявив колишній голова Yang Ming Marine Transport Бронсон Се.

Про це пише ЦТС з посиланням на Container News.

Днями Hapag-Lloyd оголосив про вихід у січні 2025 року з THE Alliance і створення нового альянсу Gemini Cooperation з Maersk, який також з січня 2025 року припиняє спільну роботу з MSC в рамках 2M.

Зазначається, що розпад 2M і вихід Hapag-Lloyd з THE Alliance спровокує реструктуризацію інших альянсів.

В даний час Wan Hai є 11-м за величиною контейнерним перевізником у світі. Загалом провізні потужності цієї лінії становлять 592 тис. TEU, зокрема 112 тис. TEU у портфелі замовлень.

"Якщо Wan Hai відновить амбіції із запуску сервісів у Європі, то, можливо, він отримає запрошення приєднатися до THE Alliance", - вважає екс-голова Yang Ming Marine Transport. 

Угода про співпрацю, підписана членами THE Alliance, дійсна до 2030 року. Після виходу з нього Hapag-Lloyd, ONE залишиться найбільшим його членом, і чи працюватиме далі альянс, може залежати від нього.

Wan Hai є насамперед внутрішньоазіатським перевізником. Компанія відновила транстихоокеанські перевезення під час пандемії на піку фрахтових ставок. Але в середині 2022 року, коли ринок почав коригуватися, прибутки Wan Hai знизилися. Тому, як вважають аналітики, Wan Hai, приєднавшись до THE Alliance, міг би збільшити свій прибуток.

"Wan Hai не виключає різних способів підвищення ефективності використання слотів, і альянси - це лише один із можливих варіантів. Зараз у нас є різні партнери на певних маршрутах, і ми розширюємо мережу за рахунок спільних сервісів або обміну слотами", - прокоментували в компанії.