Stena RoRo, дочірній підрозділ компанії Stena Line, розмістила на китайській верфі CMI Jinling замовлення на будівництво 13-го за рахунком поромного вантажопасажирського судна серії E-Flexe на ЗПГ паливі.

Як пише ЦТС з посиланням на інформацію Stena, пором буде переданий оператору Corsica Linea у першому кварталі 2026 року та обслуговуватиме середземноморську поромну лінію Марсель-Корсика.

Пороми серії E-Flexer відрізняються більшою вантажопасажирською місткістю в порівнянні зі звичайними суднами класу Ro-Pax та оптимізованою формою корпусу.

Судна оснащені ефективними гвинторулевими колонками та двопаливними двигунами, які можуть працювати як на судновому газойлі, так і на ЗПГ або біодизелі.

Проектом передбачено відповідність не лише чинним, а й майбутнім міжнародним екологічним вимогам до суден. У майбутньому пороми цієї серії зможуть працювати на акумуляторних батареях, про що свідчить нотація класу (Battery power).

Таким чином, на сьогоднішній день суднобудівна програма Stena RoRo включає підтверджені контракти на будівництво 13 поромів серії E-Flexer, а також двох суден Ro-Ro серії New Max.

На суднобудівному заводі CMI Jinling (Вейхай, Китай) будуватиметься по шість судів одночасно. На сьогодні китайською суднобудівною компанією передано замовнику дев'ять суден.