Pesa Bydgoszcz виконає для "Укрзалізниці" ремонти та модернізацію рейкових автобусів виробництва цієї польської компанії.

Як пише ЦТС, про це повідомляє Railway Supply.

Цю ж інформацію підтвердив і член правління АТ, голова філії "Пасажирська компанія" Олександр Перцовський.

"Нарешті після довгих перемовин, узгоджень технічних деталей робота вже почалась по відновленню парка рейкових автобусів Pesa. Більшість - суттєво протермінована по тяжким видам ремонтів та відставлена "під забор".  Ця техніка - не відпрацювала й половину свого ресурсу, є дуже запитуваною і біда, що випала з роботи", - прокоментував Перцовський.

Він розповів, що бригада працівників "Укрзалізниці" працює в рамках даного проекту на заводі у Бидгощі разом із командою спеціалістів Pesa. "Вони навчаються безпосередньо в роботі і з кожним наступним рейковим автобусом частка робіт, які виконуватимуться на власних потужностях та "власними руками" УЗ буде зростати", - додав очільник "Пасажирської компанії".

Як інформує Railway Supply, обслуговувати та модернізувати транспортні засоби будуть у Бидгощі, але надалі більшість робіт відбуватиметься в Україні.

Перший моторний вагон 620M був доставлений на завод Pesa у Бидгощі в кінці жовтня.

В 2002-2012 рр. польська компанія поставила для УЗ 14 одиниць такого рухомого складу. В 2017 році в експлуатації залишалося 9 одиниць. Пізніше 6 з них зняли з регіональних маршрутів та поставили на лінію Київ - аеропорт Бориспіль.

В 2021 році, за різною інформацією тодішнього керівництва "Укрзалізниці", на ходу залишалося 4 польських дизель-поїзда. На запитання ЦТС Олександр Перцовський відповів, що на даний момент ситуація "така ж".