MAN Energy Solutions (MAN ES) домовився з лідерами судноплавної галузі та науково-дослідними інститутами про співпрацю при розробці концепції середньооборотних двигунів на водні для їх використання у судноплавній галузі.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Проект під назвою HydroPoLEn отримає фінансування від федерального міністерства економіки та боротьби зі зміною клімату Німеччини.

Компанія зосередиться на розробці технологій, включаючи системи упорскування, запалення та передові трибологічні системи, розробку концепції інтеграції силової установки та паливних водневих танків у єдину систему.

Крім проблем, пов'язаних із процесом згоряння, в ході проекту також вирішуватимуться питання ефективності двигунів, безпеки та основні етапи щодо впровадження цієї нової технології на судах.

Крім MAN ES, у проекті HydroPoLEn візьмуть участь велика німецька круїзна компанія Carnival Maritime GmbH, відомі дослідні інститути WTZ Rosslau gGmbH та NMA TUM, що спеціалізуються на рішеннях в галузі екологічно чистої енергетики, а також постачальник ключових компонентів компанія Tenneco Inc.

Очікується, що розроблена концепція середньооборотного двигуна на водні дозволить скоротити викиди парникових газів і зробити внесок у зусилля переходу морської галузі до альтернативних видів палива.

Нагадаємо, ЦТС писав, що MAN Energy Solutions також планує виконати проект модернізації суднових двигунів для компанії Seaspan Corporation (Seaspan) та лінійної судноплавної компанії Hapag-Lloyd.