Latvijas dzelzcels готові цієї осені зайнятися перевезенням українського зерна, повідомив голова правління компанії Ріналдс Плявнієкс.

Про це пише ЦТС з посиланням на Delfi.

"До літа поточного року я ставився до перевезення українського зерна залізницею через Латвію скептично і вважав, що в індустріальних масштабах це неможливо", - заявив Плявнієкс, пояснивши, що в таких перевезеннях потрібно проводити дві перевалки.

У той же час Плявнієкс заявив, що технологічні можливості логістики та перевалки настільки розвинулися і процес перевалки може бути набагато оперативнішим. "Зараз з'явилася можливість для перевезення українського зерна", - додав він.

За словами голови правління LDz, через Латвію за рік можна буде перевезти від приблизно 500 тисяч до одного млн тонн українського зерна. Плявнієкс також згадав, що LDz може бути залучена до транспортування зерна з України вже цієї осені.

Донедавна значну частину української сільськогосподарської продукції вивозили з країни через три порти на Чорному морі в рамках зернової угоди. Кремль оголосив про небажання продовжувати угоду в середині липня, після цього російські війська почали регулярно обстрілювати портову інфраструктуру Одеси, Ізмаїла та інших міст України.

24 липня литовська влада направила до Єврокомісії листа з пропозицією використовувати порти на Балтійському морі як альтернативний шлях експорту зерна з України. До Клайпеди та інших портів пропонується перенести і санітарний контроль, який нині проводять на українсько-польському кордоні.