У Німеччині Siemens розпочав тестування першого нового поїзда для лондонського метро. Потяги на базі Inspiro розпочнуть курсування на лінії Пікаділлі у 2025 році, замінивши транспортні засоби, що були введені в експлуатацію п’ять десятиліть тому.
Про це пише ЦТС з посиланням на Transport Publiczny.
Контракт на постачання 94 нових поїздів було укладено в листопаді 2018 року. Його вартість становить 1,5 млрд фунтів стерлінгів.
Потяги курсуватимуть на лінії Piccadilly, замінивши поїзди, виготовлені Metro Cammel і введені в експлуатацію в 1975 році.
Siemens Mobility починає тестувати транспортні засоби на власній тестовій трасі Wegberg-Wildenrath поблизу Дюссельдорфа.
Поїзди мають вийти на лондонські колії у 2025 році. 9-вагонні поїзди довжиною 113,7 м і шириною 2,648 м вміщуватимуть 1076 пасажирів (з них 268 сидячих), що на 10% більше, ніж нинішні транспортні засоби.
Транспортні засоби будуть адаптовані до руху зі швидкістю 100 км/год, а також матимуть на 20% менше споживання енергії. Кожен поїзд має 18 пар дверей шириною 1690 м. Максимальна тягова потужність встановлена на рівні 2500 кВт.
Siemens також відповідатиме за постачання запасних частин протягом п'яти років, а також за технічну підтримку протягом усього терміну експлуатації. Контракт також передбачає опцію збільшення замовлення до 250 потягів. У майбутньому, за умови фінансування, також можна буде запровадити новий рухомий склад на лініях Bakerloo, Central, Waterloo & City.
З середини 2027 року пікова частота на лінії Пікаділлі має бути збільшена з 24 до 27 поїздів на годину.