Компанія Siemens за підсумками європейського тендеру обрана як постачальник 90 електропоїздів вартістю понад 2 млрд євро для міської залізниці (S-Bahn) Мюнхена. У контракті передбачено опціон, який допускає придбання додаткових поїздів. 

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Перші поїзди повинні приступити до роботи на S-Bahn Мюнхена у 2028 році.

Потяги довжиною 202 м складатимуться з 13 зчленованих вагонів. У кожному з них 480 місць для сидіння за загальної пасажиромісткості 1841 чоловік.

Вперше на міських залізницях Німеччини передбачено наскрізний прохід уздовж усього складу. У кінцевих вагонах будуть розташовані сімейні зони, в просторих функціональних зонах влаштують 80 відкидних сидінь. Ще 376 місць розподілено між зонами з класичним розташуванням крісел, у тому числі за схемою 2+2, причому відстань між кріслами збільшиться на 10 см порівняно з існуючими моделями.

Крісла обладнають електричними та USB-розетками. З кожного боку поїзда буде 31 двері шириною 1,4 м (на 20 см ширше, ніж у поїздах, що експлуатуються). Ширина вагонів - близько 3 м.

Потужність поїзда становитиме 7,8 МВт, максимально допустима швидкість руху - 160 км/год.

Вагони оснастять системами кондиціювання повітря з екологічно безпечними холодоагентами, які розраховані на роботу за температури навколишнього середовища від –20 до +45 °C. У поїзді встановлять 166 моніторів (104 усередині, 62 зовні) для інформування пасажирів, на які виводитимуться дані, які оновлюються в реальному часі.

Поїзди обладнають європейською системою керування рухом поїздів ETCS, а також системами контролю повноскладності та автоведення з керуванням по радіоканалу.

Фінансування проекту забезпечать за лізинговою моделлю влади Баварії, для цього залучається баварська лізингова компанія LHI Leasing і два кредитори - Європейський інвестиційний банк та банк UniCredit.

Оператором S-Bahn Мюнхена за договором з баварською залізничною компанією BEG від 2020 року є DB Regio, що входить до складу залізниць Німеччини (DB). За цим договором щорічно має забезпечуватися обсяг поїзної роботи у розмірі приблизно 21 млн поїздо-км.

У виготовленні поїздів братимуть участь численні баварські підприємства Siemens.