Технологічна група Wartsila поставить допоміжні двигуни на метанолі для французької судноплавної компанії CMA CGM. Двигуни замовлені для шести контейнеровозів місткістю 15 тис. TEU, які будуються на суднобудівній верфі Далянь у Китаї.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Шість контейнеровозів стануть першими суднами CMA CGM, які працюватимуть на метанольному паливі.

Зазначається, що вибір метанолу займає центральне місце у поточних планах компанії з декарбонізації, оскільки робота двигуна на метанолі виробляє менше забруднюючих речовин, ніж на дизельному паливі, і його можна виготовляти із стійких відновлюваних джерел енергії.

"Наша мета - досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року. Оснащуючи наш майбутній флот системами метанолу, ми зробимо серйозний внесок у досягнення цієї мети. З цієї причини нам потрібні досвід та технологічне лідерство, які Wartsila забезпечує при розробці двигунів, здатних працювати на новому екологічному судновому паливі", - сказав віце-президент CMA SHIPS Ксав'є Леклерк.

"Ми багато років тісно співпрацюємо з CMA CGM, і обидві наші компанії поділяють відданість декарбонізації морських операцій. Тому для нас велика честь бути обраними для постачання двигунів, що працюють на метанолі, для нових суден", - додав президент підрозділу морської енергетики Wartsila Роджер Холм.

Постачання обладнання заплановано на кінець 2024 року, а контейнеровози планують побудувати до осені 2025 року.

Нагадаємо, у червні 2023 року Wartsila уклала контракт із шведським поромним оператором Stena Line на переобладнання суден для роботи на метанольному паливі. Перетворення включатимуть модифікації системи подачі палива і двигунів, а також інтеграцію нових установок з існуючими системами суден.

Переведення поромів на метанольне паливо дозволить їм відповідати різним існуючим та майбутнім нормам, у тому числі індикатору вуглеродомісткості (CII).