Компанія Hitachi Rail збудувала перші 12 поїздів на технологічній платформі Masaccio, які можуть отримувати живлення від контактної мережі, дизеля та тягових акумуляторних батарей. Поїзди призначені для італійського національного пасажирського оператора Trenitalia та експлуатуватимуться під брендом Blues.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Поїзди побудовані на заводі Hitachi Rail у місті Пістоя неподалік Флоренції.

За рахунок застосування тягових акумуляторів під час руху неелектрифікованими лініями витрата дизельного палива скорочується до 50%.

Поїзди обладнані системами підтримки машиніста, що дозволяють вибрати оптимальну швидкість для дотримання розкладу та підвищення енергоефективності.

Вперше гібридний поїзд Blues був продемонстрований на берлінській виставці InnoTrans 2022 у вересні 2022 року.

Перше замовлення охоплює 20 поїздів Blues, всього за рамковою угодою може бути побудовано до 135 одиниць сумарною вартістю 1,23 млрд євро. Цей рухомий склад буде експлуатуватися на Сицилії, Сардинії та в ряді областей материкової частини Італії. Загалом у країні експлуатується понад 4000 км неелектрифікованих ліній.

Hitachi Rail має намір продовжити вдосконалення технологічної платформи Masaccio та протягом 2 років забезпечити дальність ходу поїзда при живленні від акумуляторних батарей до 100 км.