Національний пасажирський оператор США Amtrak звернувся до Федеральної залізничної адміністрації (FRA) з запитом про виділення 716 млн доларів на фінансування 16 проектів, що належать до сфери перевезень у дальньому сполученні, та 7,3 млрд доларів на 14 проектів з модернізації критично важливих об'єктів інфраструктури, станцій та збільшення протяжності маршрутів, що проходять Північно-східним коридором країни.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Надання цієї федеральної підтримки передбачається в рамках двох програм FRA, включених до Закону про інвестиції в інфраструктуру та робочі місця (Bipartisan Infrastructure Law).

У дальньому сполученні, зокрема, обґрунтовується необхідність збільшення кількості поїздів Cardinal Sunset Limited з трьох на тиждень до щоденного, підвищення швидкості руху поїздів Cardinal зі скороченням часу в дорозі, модернізації системи сигналізації на маршруті поїзда Southwest Chief між штатами Колорадо і Нью-Мексико, посилення верхньої будови колії на маршруті поїзда Empire Builder у штаті Монтана, продовження маршруту проходження поїзда Crescent від штату Міссісіпі через Луїзіану до штату Техас.

Запропоновано також забезпечити фінансування таких великих проектів у Північно-східному коридорі, як заміна тунелю Балтімор-Потомак, що відслужив майже 150 років, реконструкція тунелю під протокою Іст-Рівер у Нью-Йорку, заміна розвідного мосту через річку Коннектикут на ділянці Нью‑Йорк - Бостон, реконструкція та розширення станції Пенсільванія у Балтіморі.