Через два-три місяці має зрости вантажопотік у бік станції Рені через прикордонний перехід Серпневе-1 - Басарабяска, таку думку висловив начальник залізничної станції Рені Дмитро Овсянік.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.

Як зауважив Дмитро Овсянік, у перші місяці війни на станції Рені різко зріс вантажопотік для порту (до 500 вагонів на добу). Проте сьогодні вантажообіг суттєво скоротився - переважає транзит на Джурджулешти та Галац, але й він зазвичай не перевищує 100 вагонів на добу.

Проте перспективи у станції Рені є: головний ефект на ренійському напрямку очікується від активної експлуатації відновленої молдовсько-української залізничної лінії Басарабяска-Березине, яка запрацювала наприкінці березня поточного року.

"У чому полягає сенс відновлення руху потягів на лінії Басарабяска-Березине. Багато років власники вантажу не хотіли працювати з портом Рені, тому що вони були змушені платити за залізничний транзит територією Молдови, - пояснив Дмитро Овсянік. - Тепер гілка Басарабяска-Березине скорочує молдавський транзит до мінімуму, і цей маршрут стає вигіднішим для українських вантажовласників: доставка вантажів майже повністю здійснюється територією України. Зрозуміло, що наші клієнти не можуть швидко переорієнтуватися на нову схему логістики: потрібен час для переоформлення договорів та інших документів. Але щойно всі формальності будуть улагоджені, ми побачимо серйозне зростання вантажопотоку через нашу станцію в Ренійський порт. Вже зараз підвищується інтерес клієнтів до можливості доставки вантажів гілкою Басарабяска-Березине. Сюди вже заходять нові транспортні компанії. Думаю, що через два-три місяці будемо обговорювати вже не перспективи збільшення вантажопотоків на ренійському напрямку, а обсяги та динаміку цього вантажообігу".

Очільник станції Рені наголосив на тому, що для наявних обсягів вантажних перевезень залізничної інфраструктури вистачає. Але якщо в найближчому майбутньому почнеться зростання вантажопотоків, то доведеться збільшувати пропускну спроможність станції.