Державні залізниці Данії (DSB) отримали схвалення уряду на придбання поїздів нового покоління для роботи на міській залізниці (S-tog) Копенгагена, починаючи з 2029 року.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Протягом 15 років належить замінити 104 восьмивагонні електропоїзди та 31 чотиривагонний, введені в експлуатацію в 1996-2004 роках.

Планується, що ходові випробування першого поїзда нового покоління розпочнуться у 2028 році, а до регулярної експлуатації поїзда увійдуть у період з 2029 по 2032 рік.

У 2017 році уряд країни ухвалив рішення щодо впровадження на мережі S-tog системи автоведення з рівнем автоматизації GoA4 на базі обладнання Trainguard MT, поставленого компанією Siemens Mobility.

Розгортання системи управління рухом поїздів по радіоканалу (CBTC) на мережі S-tog завершено у вересні 2022 року.

У 2019 році DSB розпочали аналіз програми автоматизації із залученням спільного підприємства у складі компаній COWI, Parsons та SYSTRA для надання консультаційних послуг з рамкового договору на строк до 20 років. У 2022 році компанія Ricardo Certification була обрана для надання послуг з оцінки проекту.

За даними DSB, для експлуатації поїздів без машиніста на борту буде потрібна подальша модернізація інфраструктури.

Наразі триває підготовка до проведення тендерів за такими проектами. У першу чергу на автоматизований режим планується перевести в 2029 році лінію F (Ню-Елеб'єрг - Хеллеруп) - єдину, що не проходить через центральну частину мережі, загальну для шести інших ліній S-tog столиці.

Відзначимо, що вже багато років в метрополітені Копенгагена курсують поїзди без машиністів. Управління рухомим складом здійснюється завдяки повністю автоматизованій системі ATC (Automatic Train Control).