Залізниця Данії (DSB) замовила вагони сімейства Talgo 230 ще на вісім поїздів за рамковою угодою, укладеною з компанією Talgo у 2020 році. Контракт вартістю 184 млн євро передбачає технічне обслуговування поїздів і забезпечення необхідними запчастинами.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Перше замовлення за рамочним договором включало вагони для восьми поїздів з двосистемними електровозами Vectron будівництва Siemens.

У кожному поїзді є місця для 443 пасажирів.

В 2021 році було прийнято рішення про збільшення місткості поїздів, що обслуговують міжнародні сполучення. В результаті другого замовлення передбачається місце для 493 пасажирів за рахунок більшого числа вагонів.

У разі схвалення другого розпорядження парламентом країни перші отримані по нему поїзда почнуть працювати за напрямком Копенгаген-Орхус-Гамбург у 2024 році, останні будуть поставлені в 2026-2027 році.

Поїзди сімейства Talgo 230 розвивають максимальну швидкість 200 км/год, але при цьому споживають енергії на тягу менше на 30% у порівнянні зі звичайними поїздами за рахунок полегшеного кузова та спеціальної конструкції ходової частини вагонів.

Збільшення парку поїздів Talgo DSB посилює свої позиції як компанія стійкого розвитку в країні, яка має намір скоротити викиди діоксиду вуглероду на 79 % відносно рівня 1990‑х років до 2030 року і вийти на кліматично нейтральний рівень не пізніше 2050 року.