Адміністрація іспанського порту Таррагона має намір розірвати концесійну угоду з DP World на оперування єдиним контейнерним терміналом порту.

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Дубайський портовий та логістичний оператор DP World у партнерстві з ZIM придбали термінал, який раніше належав Contarsa, у порту Таррагона недалеко від Барселони у 2008 році.

DP World належить 60%, ZIM - 40%. Ізраїльський перевізник також є основним клієнтом терміналу: сюди заходять судна на щотижневому сервісі, який зв'язує Середземномор'я з Атлантичним узбережжям США.

На сервісі в основному працюють судна місткістю 4 тис. TEU. Також порт обслуговує щотижневий сервіс WEC Середземномор'я-Канари.

Незабаром після приходу DPW і ZIM контейнерообіг терміналу зріс: до 2010 року він досяг 255 тис. TEU порівняно з 40 тис. TEU у 2008 році. Проте з того часу обсяги в основному знижувалися. У 2022 році порт перевалив близько 83 тис. TEU.

Зазначається, що адміністрація порту має намір залучити оператора, який розвиватиме термінал як інтегровану портово-логістичну зону.