DAF CF Electric повною масою 26 тонн став першою повністю електричною вантажівкою, яка подолала найвищий гірський перевал Австрії - 48-кілометрову високогірну дорогу Гроссглокнер з 36 крутими поворотами та нахилом 12%.

Про це пише ЦТС з посиланням на Логист.Today.

DAF CF Electric представлений на ринку з 2018 року і доступний у вигляді сідельного тягача 4x2 та шасі з колісною формулою 6x2.

Повністю електричний автомобіль, третє покоління якого зараз перебуває на дорогах, вже використовується в Нідерландах, Німеччині, Бельгії, Великій Британії, Угорщині та інших країнах для різних цілей, включаючи доставку до супермаркетів, вивезення сміття та контейнерні перевезення.

Завдяки проміжній зарядці клієнти можуть проїжджати на CF Electric до 500 км на день. Проте деякі транспортні оператори у гірських районах сумнівлися у використанні електромобілів. Офіційний дилер DAF з Австрії Tschann вирішив протестувати DAF Trucks на високогірному серпантині Гроссглокнер.

"Де ще, як не на найскладнішій, але найкрасивішій гірській дорозі в Європі, ми могли провести тест якості та зручності використання CF Electric", - зазначив директор Tschann Енріко Сімма.

CF Electric повною масою 26 тонн проїхав із Зальцбурга до підніжжя високогірної дороги Гроссглокнер автомагістралями та провінційними дорогами. Звідти було взято курс на Кайзер-Франц-Йозеф-Хее, фінішну межу гірського перевалу.

"Яким би захоплюючим не був вид по дорозі, 48-кілометровий маршрут із 36 крутими поворотами та 12% нахилом залишається складним завданням. Це серйозне випробування для будь-якого автомобіля, та CF Electric пройшов його з честю", - підсумував Сімма.

Снимок экрана 2022-07-07 160614

Снимок экрана 2022-07-07 160648