Гібридний поїзд проекту FCH2RAIL, який може отримувати живлення від контактної мережі, водневих паливних елементів та тягових акумуляторів, успішно випробуваний на залізницях Португалії та отримав допуск до виконання демонстраційних поїздок у цій країні.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Випробування проходили з 3 по 6 квітня 2024 року.

Тестування в Португалії переобладнаного з розрахунку на гібридний режим живлення тривагонного поїзда сімейства Civia від компанії CAF виконувалося в рамках розширеної програми випробувань, розпочатих в Іспанії у травні 2023 року.

Загальний пробіг поїзда з живленням від паливних елементів досяг 8500 км.

Мета випробувань полягає в оцінці експлуатаційних параметрів та надійності силової водневої установки та тягових акумуляторів, а також у перевірці роботи системи керування електропостачанням поїзда.

У березні 2024 року гібридний потяг пройшов 804 км залізницями Іспанії на одній заправці воднем.

До консорціуму, що реалізує проект FCH2RAIL, входять Німецький центр авіації та космонавтики (координатор проекту), компанії CAF, Stemmann Technik, Toyota Motor Europe (постачальник паливних елементів), Іспанський національний центр водневої енергетики (CNH2), іспанські національні оператори залізничної інфраструктури Adif та перевезень Renfe, а також оператор залізничної інфраструктури Португалії (IP).

Проект фінансується європейським партнерством у галузі водневої енергетики Clean Hydrogen Partnership.

На етапі випробувань проект підтримують і інші компанії, які надають машиністам та забезпечують заправку поїзда "зеленим" воднем.