Уряд Литви затвердив план розвитку Каунаського залізничного вузла у рамках проекту будівництва магістралі Rail Baltica.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

На західному підході до Каунасу передбачено розгалуження магістралі.

Північна ділянка пройде через станцію Каунас. Колії 1435 мм будуть розташовані у північній частині цієї станції, колії 1520 мм перенесуть до її південної частини.

На схід від міста обидва відгалуження знову з'єднаються на станції Палемонас і пройдуть поблизу Каунаського мультимодального терміналу, який таким чином отримає доступ до магістралі Rail Baltica.

У ході реконструкції Каунаського вузла планується збудувати або реконструювати 120 км залізничних колій.

Передбачено спорудження двох мостів через річку Неман, залізничного тунелю на північному відгалуженні в районі станції Палемонас, п'яти нових залізничних естакад та семи автомобільних тунелів.

Також буде реконструйовано п'ять існуючих мостів та влаштовано пішохідні переходи. Проектування об'єктів планується розпочати у першому кварталі 2024 року.

Очікується, що у першій половині 2024 року буде затверджено плани розвитку ділянок магістралі Rail Baltica на території Литви, що проходять від Каунасу до литовсько-польського кордону та до Вільнюса.