Національне товариство залізниць Франції (SNCF) оголосило про проведення двох тендерів, за результатами яких передбачається укласти рамкові договори на постачання гібридних поїздів, які зможуть отримувати живлення від контактної мережі, паливних елементів та тягових акумуляторів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Перший передбачає поставку 30 регіональних поїздів, розрахованих харчування від контактної мережі постійного струму напругою 1,5 кВ і змінного напругою 25 кВ чи з водневих паливних елементів.

Максимальна швидкість руху поїздів - 160 км/год при живленні від контактної мережі та 140 км/год під час роботи на водневому паливі, запас ходу при використанні якого має становити не менше 600 км.

У кожному поїзді має бути не менше 120 місць для сидіння за максимальної довжини поїзда 59 м.

Другий рамковий договір передбачає постачання 150 контактно-акумуляторних поїздів такої ж місткості та довжини.

Поїзди, також розраховані на живлення від постійного та змінного струму, повинні бути обладнані акумуляторними батареями, що дозволяють розвивати швидкість до 140 км/год при запасі автономного ходу не менше 100 км.