Данська компанія Maersk через напружену ситуацію на Червоному морі і в Аденській затоці і часу транзиту, що збільшився, планує внести зміни до схеми доставки вантажів і задіяти авіаперевезення через Дубай (ОАЕ) і Салалу (Оман).

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

У прогнозі ринку, опублікованому Maersk на січень 2024 року, йдеться, що в інтересах безпеки задіяного флоту, екіпажів та вантажів усі судна, що проходили через цей регіон, будуть перенаправлені на південь Африки навколо мису Доброї Надії.

Відправники вантажу можуть скористатися зміною режиму транспортування "в дорозі", при якому, якщо у них є вантаж на суднах, що заходять в порти Салала або Джебель-Алі (ОАЕ), вони можуть перевести його на авіатранспорт, який доставить товар до кінцевого пункту призначення в Європі чи США.

У прогнозі також зазначається, що у ключових портах Maersk на півдні Європи термінали демонструють стабільну роботу. У порту Танжер спостерігалося збільшення вантажообігу з допомогою проекту розширення. Планується реконструкція терміналу в Альхесірасі.

У північній частині Європи несприятливі погодні умови призвели до закриття деяких терміналів та зупинки вантажопотоків. У поєднанні з поточною ситуацією це призводить до збільшення перевантаженості складських площ терміналів. Очікується, що погода взимку та непередбачені обставини в регіоні Червоного моря можуть негативно вплинути на операції в Європі та в ключових перевалочних центрах.