Тег: Maersk
Всі акції Svitzer будуть акумульовані в новій компанії, Svitzer Group A/S, яку мають заснувати.
Компанія попереджає своїх клієнтів про необхідність передбачити триваліший час транзиту у своїх логістичних ланцюжках.
Раніше датський перевізник заявляв, що не зацікавлений ні в цьому придбанні, ні в покупці аналогічної компанії.
Підписання статутних документів заплановано на березень 2024 року.
Виторг у сегменті морських перевезень, що формує понад 60% виручки всієї групи, знизився в 1,9 раза до 33,6 млрд доларів.
Відправники вантажу можуть скористатися зміною режиму транспортування "в дорозі".
Співпраця розпочнеться у лютому 2025 року.
Альтернативна ділянка сервісу OC1 пройде по суходолу.
Контейнеровози компанії йтимуть через мис Доброї Надії.
Таке рішення в компанії пояснюють початком операції ВМС США для забезпечення безпеки судноплавства в даному регіоні.
Це другий контейнеровоз у світі, здатний працювати на метанолі.
Одним із помітних об'єктів інвестицій називається порт Танджунг Пелепас в Малайзії, що стане інтегрованим логістичним центром із мультимодальним сполученням.
Перевізник реалізував свої 20 млн акцій Hoegh Autoliners за 169 млн доларів.
Це 9% від усього штату компанії.
Частка контейнеровозів, які працюватимуть на метанолі, становить 52% усіх контейнеровозів, замовлених у поточному році.
Maersk очікує на передачу готового судна на початку 2024 року.
US Marine Management спеціалізується на фрахтуванні танкерів і суден військового забезпечення під прапором США для потреб ВМФ.
Данська судноплавна компанія має намір розширити присутність у Південній Азії.
Уряд країни та міністр електроенергетики зараз вивчають пропозицію.
Наразі судно готують до першого рейсу маршрутом довжиною 21,5 тис. км з Південної Кореї до Копенгагену.