A.P. Moller - Maersk готується прийняти в експлуатацію перший зі своїх 18 великотоннажних контейнеровозів, що працюють на метанолі. 

Про це пише ЦТС з посиланням на The Maritime Executive.

Це другий контейнеровоз у світі, здатний працювати на метанолі. Перший, Laura Maersk, також належить Maersk.

Місткість нового судна, побудованого на верфі Hyundai Heavy Industries у Південній Кореї, становить 16 тис. TEU.

На ньому встановлений двигун, що дозволяє використовувати як традиційне бункерне паливо, так і метанол та біодизель.

Церемонія ім'янаречення пройде на верфі наприкінці січня 2024 року. З 9 лютого 2024 року контейнеровоз розпочне роботу на сервісі AE7.

Наступні два судна цього типу стануть на сервіс у першій половині 2024 року. У другій половині 2024 року Maersk має прийняти ще чотири контейнеровози серії.

На даний момент у портфелі замовлень Maersk 24 контейнеровози - 12 суден місткістю 16 тис. TEU, шість 17-тисячників та шість 9-тисячників. Усі вони будуть оснащені двигунами, які працюють на метанолі.