Румунська авіакомпанія Carpatair, єдиний в Європі цивільний автоперевізник, що використовує літак Fokker 100, вилучила з експлуатації останній літак цього типу.
Про це пише ЦТС з посиланням на Рasazer.
Залежно від версії, Fokker 100 може перевозити близько 100 пасажирів і був розроблений голландським виробником як наступник моделі F28.
Між 1986 і 1997 роками з конвеєра зійшло 283 таких машини, які знайшли багатьох користувачів по всьому світу. Незважаючи на хороші результати продажів, голландський виробник оголосив про банкрутство в 1996 році, тим самим закінчивши історію проекту. Раніше з'явилась інформація про спроби відновлення виробництва, але в умовах сильної конкуренції з боку Bombardier ці плани так і не були реалізовані.
5 листопада 2023 року Fokker 100, що летів з Палермо до Тімішоари, виконав свій останній регулярний рейс у кольорах Carpatair, таким чином завершивши еру машин цього типу, які використовували європейські перевізники.
Румунські авіакомпанії використовували три Fokker 100 у 2010-2023 роках, кілька разів їх орендувала разом з екіпажами польська авіакомпанія LOT. Зараз флот перевізника складається лише з двох літаків Airbus A319.
Останнім європейським користувачем Fokker 100 залишається уряд Словаччини.
Частина літаків все ще використовується на інших континентах, більшість з них експлуатується австралійською авіакомпанією Alliance Airlines, яка має флот із 25 Fokker 100.
Нагадаємо, ЦТС писав, що авіакомпанія KLM Cityhopper, яка є "дочкою" KLM і входить до холдингу Air France-KLM, в жовтні 2017 року припинила експлуатацію останніх літаків Fokker 70 у своєму флоті. Таким чином, було завершено 97-річну співпрацю між КLM та Fokker.
28 жовтня 2017 року Fokker 70 виконали останні шість рейсів. Літаки прибули до Амстердама з Дюссельдорфа, Норвіча, Ганновера, Брюсселя та Люксембургу. Останнім став рейс KL1070 Лондон-Амстердам. Цей рейс виконав літак із бортовим номером PH-KZU, на хвості якого зобразили портрет Анотна Фоккера – засновника авіабудівної компанії Fokker.