На національній конференції громадського транспорту, що проходить у Клермон-Феррані (Франція), національний оператор пасажирських перевезень SNCF Voyageurs і компанія Alstom продемонстрували перший регіональний контактно-акумуляторний поїзд категорії TER.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

У проекті з використання поїздів з акумуляторними батареями для виключення шкідливих викидів на неелектрифікованих лініях поряд з Alstom та SNCF Voyageurs з 2021 року беруть участь п'ять регіонів Франції.

На п'яти поїздах AGC з комбінованим приводом дизельні двигуни замінюють на блоки тягових акумуляторних батарей. Статичні та динамічні (зі швидкістю, що не перевищує 60 км/год) випробування в режимі живлення модернізованого поїзда від акумуляторних батарей було завершено у червні 2023 року у Креспені. 

Етап сертифікаційних випробувань зі швидкістю до 160 км/год проходить у випробувальному центрі Бар-ле-Дюк. При цьому перевіряються нові режими потягу в умовах, які максимально наближені до реальної комерційної експлуатації.

Останній етап, намічений на період із грудня 2023 року по січень 2024 року, проходитиме на мережі залізниць Франції. Висновок про результати випробувань поїзда увійде до пакету документів, необхідних для отримання в Національному агентстві безпеки на залізничному транспорті (EPSF) допуску до експлуатації.

Метою проекту є отримання дозволу на підконтрольну експлуатацію модернізованих поїздів у регіонах-партнерах з грудня 2024 року, що дозволить надалі розширити застосування цієї технології.

Бюджет проекту, включаючи модернізацію п'яти поїздів передсерійної партії, становить близько 40 млн євро. Інвестиції Alstom становлять при цьому 5,5 млн євро, SNCF - 6 млн євро, регіонів - по 5,7 млн євро.

Одночасно партнери працюють над проектом гібридних регіональних поїздів, здатних працювати від контактної мережі, дизеля та акумуляторних батарей.