Залізниці Німеччини (DB) інвестують 55 млн євро у технології E‑Check на основі штучного інтелекту та засоби роботизації у депо для поїздів ICE. Про це було оголошено під час візиту міністра транспорту Німеччини Фолькера Віссінга до депо Кельн-Ніппес, де така техніка вже впроваджена та дозволяє значно прискорити огляди та обслуговування високошвидкісних поїздів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

В даний час парк експресів ICE збільшується на три поїзди щомісяця.

До 2025 року DB мають намір дооснастити цими інноваційними системами депо в Берліні, Дортмунді, Гамбурзі та Мюнхені. Їх застосування звільняє персонал від рутинних операцій та забезпечує підвищення продуктивності депо на 25%.

Технологія E-Check містить декілька компонентів. Діагностичний портал, обладнаний фотокамерами, у поєднанні з діагностичними візками, що автоматично переміщуються між рейками шляхів у депо для огляду ходової частини та підвагонного обладнання, дозволяють виконати комплексне обстеження поїздів, що прибувають. На інспекцію 13-вагонного поїзда ICE 4 при його проходженні через діагностичний портал йде приблизно 5 хвилин.

За результатами аналізу зібраних даних за допомогою штучного інтелекту співробітники депо отримують та перевіряють зображення виявлених відхилень, включаючи такі дрібні, як ослаблені з'єднання болтів або пошкоджені піктограми на кузовах вагонів. Робочі завдання надходять на планшети обслуговуючого персоналу.

Подібні інспекційні системи впроваджуються в депо DB для поїздів міських залізниць.

Сумарно на обслуговування поїзда за технологією E‑Check потрібно приблизно 90 хвилин - удвічі менше, ніж за попередньої технології.