Дирекція залізниць Норвегії (Jernbanedirektoratet) та шведська транспортна адміністрація Trafikverket завершили техніко-економічне обґрунтування проекту модернізації лінії Осло-Гетеборг.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

ТЕО було виконано на замовлення Міністерства транспорту Норвегії та Міністерства інфраструктури Швеції. У дослідженні основну увагу приділили можливим рішенням щодо підвищення пропускної спроможності лінії, скорочення інтервалів руху і часу в дорозі.

Усі пакети запропонованих заходів ґрунтуються на оцінці стану існуючої інфраструктури, вже виконаних початкових роботах та прогнозах подальшого розвитку цього напряму.

У дослідженні представлені чотири концепції, що доповнюють одна одну. Перші дві пов'язані з розвитком регіональних пасажирських та вантажних перевезень, а третя та четверта названі концепціями середнього та високого рівня амбіцій.

У рамках першої концепції передбачається подальший розвиток транскордонного пасажирського сполучення з продовженням маршруту Осло - Халден до Ґетеборга.

Згідно з другою концепцією, збільшення довжини вантажних поїздів та скорочення часу їхнього ходу у поєднанні з ринковими заходами сприятиме зростанню попиту на вантажні перевезення у цьому напрямку з відповідним переключенням вантажопотоку з автотранспорту.

Концепція середнього рівня амбіцій включає будівництво трьох двоколійних ділянок (двох на території Норвегії та однієї в Швеції), що в сукупності з заходами на одноколійних ділянках, що залишилися, забезпечить значний приріст пропускної спроможності як для вантажного, так і для пасажирського руху.

Концепція високого рівня амбіцій означає, що вся лінія Осло-Гетеборг стане двоколійною. Це призведе до ще більшого зростання пропускної спроможності та скорочення часу в дорозі як вантажних, так і пасажирських поїздів.