У районі литовського міста Йонава, що за 32 км на північний схід від Каунаса, йдуть роботи з монтажу паль для найдовшого в країнах Балтії залізничного мосту через річку Неріс, що знаходиться на ділянці магістралі Rail Baltica від Каунасу до латвійського кордону.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Для зведення мосту завдовжки 1510 м та висотою 40 м потрібно 11,5 тис. т металоконструкцій та 74 тис. м3 бетону.

Роботи з монтажу паль веде італійська компанія Rizzani de Eccher. Завершити їх планується до весни 2024 року. Хороші погодні умови дозволяють встановлювати до двох паль щодня.

Для буріння свердловин використовують установки на гусеничному ходу з висотою щогли 27 м. У свердловину встановлюють арматурний каркас, куди заливається приблизно 40-60 м3 бетонної суміші. Усього згідно з проектом потрібно встановити 376 паль діаметром від 1,5 до 1,8 м максимальною довжиною до 33 м.

Міст споруджується на території, що відноситься до європейської природоохоронної мережі Natura 2000, де особлива увага в ході будівництва має приділятися захисту біосфери. У зв'язку з цим роботи призупинятимуться на час міграції птахів та риби.