Після модернізації на Миколаївському тепловозоремонтному заводі до "АрселорМіттал Кривий Ріг" повернувся оновлений потужний тепловоз ТЕМ7 № 46.

Про це пише ЦТС з посиланням на Металург.

"Маневровий тепловоз перевозить гірничу масу з кар’єрів рудоуправління - під великим кутом нахилу та на низькій швидкості. Тому рухомий склад через інтенсивність навантаження швидко зношується", - йдеться в повідомленні.

У січні 2022 року тепловоз було відправлено до фахівців Миколаївського тепловозоремонтного заводу, а з червня цього року він знову процює у Криворізьких кар’єрах.

"З тепловоза фактично прибрані всі вузли, які найчастіше виходили з ладу. Тепер він обладнаний сучасним дизельним двигуном компанії АВС (Бельгія), новітньою системою управління двигуном, новим роторно-пластинчатим компресорним агрегатом Mattei (Італія) з моторесурсом 100 тисяч мотогодин, а також мікропроцесорною системою управління локомотивом. Нова машина перевозить більше вантажів, а палива витрачає менше. Заощадження лише на паливі складають до 30% на місяць", - розповідає заступник начальника локомотивної служби УЗТ ГД Анатолій Маціборський.

Також змінена і система керування локомотивом - на електронне сенсорне табло у кабіні машиніста виведені практично всі параметри роботи тепловоза. 

photo_5264736337406315232_y-768x1024