Панамський судновий регістр працює над комплексним контролем понад 8500 суден і понад 318 000 працюючих моряків. Таким чином Панамська морська адміністрація вживає заходів для виключення з регістра суден, які не дотримуються стандартів або беруть участь у незаконній діяльності чи операціях, пов'язаних із санкціями.

Як пише ЦТС, про це інформує Профспілка робітників морського транспорту України.

Згідно з повідомленням, Адміністрація перевіряє вік суден, затримання та історію перевірок безпеки, а також історію статутних і класифікаційних перевірок та сертифікації. Процес розпочався у 2021 році і триває шляхом перевірки елементів, включаючи судна із скомпрометованою історією та звітами про затримання.

Ці зусилля пов'язані з посиленням уваги до діяльності судновласників і операторів у всьому світі, та необхідністю докладання зусиль, спрямованих на підвищення безпеки та боротьбу зі зростаючим "тіньовим флотом".

У Панамі, відповідно до закону про торговельний флот, існує перелік причин, через які судно може бути вилучене з регістру. Вони включають недотримання правил, у тому числі щодо безпеки на морі, запобігання забрудненню, морської охорони або міжнародних конвенцій, а також закінчення терміну дії навігаційних документів, які не поновлювалися протягом п'яти років. Вони також включають контрабанду, незаконну або підпільну торгівлю, піратство та інші злочини, а також пред'явлення або наявність підроблених чи фальсифікованих документів. Висока частота затримань через серйозні або повторювані порушення, а також перебування в декількох реєстрах також є підставою для виключення з Панамського регістру.

Читайте також Індійська компанія, що перевозила нафту з рф, втратить сертифікацію 21 судна