Головний авіаційний регулятор США - Федеральна авіаційна адміністрація (FAA) 14 червня опублікувала нове правило для цивільних літаків, яке має посилити безпеку польотів. Тепер виробники повинні будуть встановлювати другий фізичний бар'єр на вході в кабіну пілотів на додаток до стандартних броньованих дверей.

Про це пише ЦТС з посиланням на Avianews.

Це має запобігти доступу в кабіну сторонніх осіб під час польоту, коли двері відчиняються.

"Щодня пілоти та льотні екіпажі безпечно перевозять мільйони американців. І сьогодні ми робимо ще один важливий крок, щоб гарантувати їм фізичний захист", - заявив міністр транспорту США Пітер Буттіджіч.

Адміністрація Байдена зробила пріоритетом ухвалення спеціального правила для посилення захисту льотних екіпажів у 2021 році. У 2022 році FAA вперше опублікувала проект необхідних змін до законодавства.

"Пілоти не повинні турбуватися про проникнення сторонніх на льотну палубу", - прокоментував нове правило заступник глави адміністратора FAA з безпеки Девід Боултер.

Виробники літаків мають створити додатковий бар'єр, який зможе витримувати фізичний вплив. Його завдання - дати екіпажу достатньо часу, щоб упоратися з порушником і не дати йому проникнути до кабіни пілотів.

Нові правила вимагають встановити другі двері перед входом в кабіну пілотів - коли пілот або бортпровідник заходитиме в кабіну, він спочатку повинен буде закрити одні двері і тільки після цього відчиняти інші.

За оцінкою FAA, встановлення додаткового бар'єру коштуватиме 35 тис. доларів для одного літака.

Нове правило почне діяти через 2 роки після його публікації і буде обов'язковим для всіх нових пасажирських літаків, які надходять до авіакомпанії США.  Профспілки авіаційних працівників вимагали, щоб цей термін було зменшено до одного року, тоді як авіакомпанії та виробники пропонували збільшити його до 3 років та поширити не на всі нові літаки, а лише на нові моделі авіалайнерів, які проходитимуть сертифікацію.

Після 11 вересня 2001 року FAA посилила вимоги до дверей кабіну пілотів. Вони мали витримувати фізичний вплив, у тому числі легкої зброї. У 2007 році регулятор дав додаткові рекомендації щодо посилення безпеки. Після цього поруч із дверима до кабіни пілотів, коли через неї хтось заходив, мав стояти бортпровідник, а вхід у салон почали блокувати за допомогою візків.