Гірничодобувна компанія Rio Tinto у співпраці з австралійською Gemco Rail планує розпочати виробництво вантажних вагонів та обслуговування буксових підшипників у регіоні Пілбара (Західна Австралія).

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Rio Tinto має намір інвестувати 102 млн доларів у придбання 100 збудованих у Пілбарі вантажних вагонів протягом найближчих 6 років та ремонт буксових підшипників протягом 10 років.

Перші 40 вагонів будуть виготовлені на підприємстві компанії Gemco Rail у Форрестфілді - передмісті Перта, столиці Західної Австралії. Потім розпочне роботу новий завод у місті Каррата регіону Пілбара, розташований на відстані приблизно 1500 км на північ від Перта. Тут будуватимуть по 10 рудовозних вагонів щорічно, що дозволить поступово оновлювати парк рухомого складу Rio Tinto та обслуговувати буксові підшипники.

Крім Rio Tinto та Gemco Rail, до складу партнерства входить китайська компанія Qiqihar Railway Rolling Stock (QRRS) - дочірнє підприємство корпорації CRRC.

Проект реалізується за підтримки уряду штату Західна Австралія.

Створення вагонобудівного заводу в Карраті сприятиме розвитку промисловості регіону Пілбара та виключить потребу у транспортуванні вантажних вагонів та їх буксових підшипників між Пілбарою та Перта.

Компанія Rio Tinto має в своєму розпорядженні в регіоні Пілбара мережу залізниць протяжністю більше 1800 км, по якій від копалень у глибині континенту безпілотні великовагові потяги доставляють залізняк в порти на узбережжі Австралії.

Rio Tinto експлуатує близько 14 000 вагонів для перевезень руди в мережі Пілбара. В середньому компанія замовляє 10 нових залізорудних вагонів щороку. Кожен рудовоз може вмістити приблизно 118 тонн залізної руди.