Французька CMA CGM готується укласти контракт на постачання ще десяти 24-тисячників, повідомляє Alphaliner у своєму останньому щотижневому моніторингу ринку контейнерних перевезень, пише ЦТС.

Якщо ці повідомлення підтвердяться, портфель замовлень CMA CGM збільшиться з 0,91 млн TEU до 1,15 млн TEU.

Приєднання цієї замовленої місткості до флоту, що оперується групою на сьогоднішній день - збільшить його місткість до понад 4,61 млн TEU - порівняно з 4,6 млн TEU у Maersk, виходячи з нинішнього флоту в операціях, поточного портфеля замовлень та потенційного нового контракту на будівництво до 12 8-тисячників.

Maersk утримував лідерство в індустрії лінійних контейнерних перевезень протягом понад 20 років з середини 1990-х років, і лише на початку минулого року пальму першості перехопила швейцарсько-італійська група MSC. Це стало наслідком відмови від нарощування флоту та пріорітизації лінійного бізнесу.

В даний час Maersk має досить скромний портфель замовлень на будівництво нових суден - 370 тис. TEU - майже втричі менше, ніж у CMA CGM, і в 5 разів менше, ніж у MSC.

З врахуванням нового замовлення, про яке повідомляє Alphaliner, він може збільшитися до 0,47 млн TEU.