Пасажирські літаки "Байкал" (ЛМС-901), що створюються в рф, не зможуть перевозити пасажирів. 

Про це пише ЦТС з посиланням на The Insider.

Літаки, випуск яких намічено на 2025 рік, будуть використовуватися лише для виконання різних авіаробіт - лісоохорони або польотів санітарної авіації.

Незалежний авіаексперт у розмові на умовах анонімності розповів, що для звітності якісь літаки потрібно здати вчасно, але насправді країна-агресор не створила двигун і змушена використовувати двигуни іноземного виробництва, яких недостатньо для пасажирських перевезень.

"Двигуна виробництва рф цей літак не має. ВК-800С не існує в природі, тільки розробляється. До випробувань і до сертифікації двигуна ще далеко. Зараз на літаку стоїть General Electric H80-200, оновлений чеський Walter 601 чеського виробництва. Гвинт там теж чи канадський, чи американський каталожний. Бортове радіоелектронне обладнання Garmin та Honeywell, тому що російськгого бортового обладнання немає", - додав він.

"Російська авіабудівна галузь не впоралась навіть із легкомоторним літаком і зараз намагається згладити весь негатив. Що стосується сертифікації, то зараз літак проходить сертифікацію з іноземним гвинтом, іноземним бортовим обладнанням та іноземним двигуном", - зазначає авіаексперт.

Нагадаємо, ЦТС писав, що оснащення літаків Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) російським двигуном ПД-8, включаючи вартість турбін, можна буте порівняти з вартістю самого цього літака.  Після того, як ЄС у лютому наклав санкції на постачальника двигунів SaM146 - PowerJet, виробництво нових двигунів було припинено. З цього часу у виробництві "Суперджетів" використовуються двигуни, які були в наявності на момент введення санкцій.