Австралійський залізорудний гігант Rio Tinto розробляє плани щодо заміни звичайного дизельного палива на відновлюване в кар’єрних вантажівках на своїх підприємствах у США, щоб зменшити викиди вуглекислого газу свого автопарку. 

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Rio Tinto.

Компанія успішно завершила випробування відновлюваного дизельного палива на своїй шахті Borax у США в Бороні, штат Каліфорнія, і зараз проводить друге випробування на мідному заводі Kennecott у Солт-Лейк-Сіті у штаті Юта.

"Випробування відновлюваного дизельного палива на наших підприємствах Borax і Kennecott у США можуть прокласти шлях для того, щоб Rio Tinto стала першою гірничодобувною компанією в США, яка буде використовувати парк екологічних вантажівок. Це дуже захоплюючий крок до зменшення вуглецевого сліду нашої діяльності", - каже віце-президент Rio Tinto з глобальних закупівель Саймон Річмонд сказав.

Перше випробування проводилося у партнерстві з Neste та Rolls-Royce. Компанія Rio Tinto US Borax використовувала Neste MY Renewable Diesel, гідроочищену рослинну олію (HVO), виготовлену з екологічно чистих відновлюваних сировинних матеріалів, таких як використана кулінарна олія та тваринний жир із відходів харчової промисловості.

Результати тестів показали, що вантажівка, що працює на відновлюваному паливі, має такі ж характеристики та надійність, як і вантажівки, що працюють на звичайному дизельному.   

Зазначається, що базуючись на цих позитивних результатах, Rio Tinto US Borax продовжить співпрацю з Агентством з охорони навколишнього середовища штату Каліфорнія та виробниками двигунів з метою повного переходу парку важкої техніки на місці до 2024 року на відновлюване дизельне паливо.

Друге випробування розпочато на шахті Bingham Canyon компанії Rio Tinto Kennecott у співпраці з Cummins для випробування відновлюваного дизельного палива в іншому робочому середовищі та на іншому шахтному обладнанні.

Семимісячне випробування порівнюватиме прискорення, швидкість, тривалість циклу, використання палива та звіти про перевірку двигуна для двох вантажівок, що працюють на відновлюваному дизельному паливі, з двома вантажівками, які працюють на звичайному дизельному паливі.