Компанія Alstom на заводі в комуні Креспен (Франція) представила комфортабельні поїзди Omneo Premium та Regio 2N підвищеної довжини та місткості, створені на базі платформи Omneo для регіону О-де-Франс на північному заході країни.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Замовлення на постачання 19 двоповерхових електропоїздів Omneo Premium, розміщене Національним товариством залізниць Франції (SNCF) у 2018 році, було профінансовано владою регіону О-де-Франс та національним урядом.

П'ятивагонні потяги довжиною 135 м відрізняються просторими салонами, широкими проходами та міжвагонними переходами. Зручні пасажирські крісла (їх 463) з вбудованим освітленням, USB роз'ємами та розетками напругою 220 В розташовані за схемою 2+2. Можлива експлуатація сцепу з двох поїздів загальною місткістю 926 місць, що на 25 % більше, ніж у поїздах, що діють. У кожному поїзді передбачені місця для двох інвалідних візків та 12 велосипедів.

Електропоїзди, розраховані на живлення змінним струмом напругою 25 кВ та частотою 50 Гц, розвивають максимальну швидкість 200 км/год. Перший поїзд приступить до перевезення пасажирів влітку 2023 року, постачання замовлення завершиться в 2024 році.

Omneo Premium експлуатуватимуться на завантажених напрямках Париж-Ам'єн і Париж - Сен-Кантен - Камбре/Мобіж, замінивши діючий рухомий склад - електровози серії BB 22 вагона Corail.

У той же день було презентовано перший із 33 замовлених SNCF у грудні 2020 році поїздів Régio 2N, в яких пасажирські крісла розташовані за схемою 3+2. Regio 2N оснащені європейською системою керування рухом поїздів ETCS.

Постачання намічено на 2024-2025 роках, потяги обслуговуватимуть нову лінію Руассі-Пікардія, яка з'єднає міжнародний аеропорт Париж - Шарль-де-Голль (аеропорт Руассі) з містами Ам'єн та Комп'єнь (її відкриття заплановано на 2025 рік).

Крім того, вони замінять поїзди з локомотивною тягою на приміських маршрутах (між станцією Париж-Північний та містами Ам'єн та Сен-Кантен). До введення в експлуатацію поїзда Regio 2N пройдуть низку випробувань на полігоні у Велімі (Чехія).

За даними компанії Alstom, зрештою парк рухомого складу на базі платформи Omneo в регіоні О-де-Франс досягне 77 од.