"Укрзалізниця" вперше за часів незалежності України модернізувала на власних потужностях дизель-поїзд ДР1А № 329. Відсьогодні він курсуватиме на маршруті Коростень-Житомир-Вінниця.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію АТ УЗ.

"Ми маємо досвід оновлення приміських електропоїздів, а от повну модернізацію дизель-поїзда  з урахуванням усіх стандартів (у тому числі й інклюзивних вимог) здійснили вперше", - зазначили в компанії.

 Дизель-поїзд сформований у 4-вагонному складі, має 324 посадкові місця ІІІ класу та 8 додаткових місць для людей з інвалідністю.

Головні вагони поїзда обладнані пандусами та місцями для людей на кріслах колісних та кнопками виклику поїзної бригади.

"Серед інших зручних атрибутів - кріплення для перевезення велосипедів, стелажі та полиці для багажу, порти Type-C та USB для зарядки гаджетів, сповивальні столики у вбиральнях, маршрутні покажчики та інформаційні екрани", - додали в УЗ.

Зі станції Коростень регіональний поїзд №887/888 Коростень-Вінниця вирушатиме о 08:05, у Житомирі зупинятиметься о 09:33, прибуватиме на кінцеву зупинку об 11:53. 

У зворотному напрямку регіональний поїзд №889/890 Вінниця-Коростень вирушатиме зі станції Вінниця о 14:00, у Житомирі зупинятиметься о 16:13 та прибуватиме до Коростеня о 17:47. 

Окрім цього, поїзд робитиме зупинки на станціях Нова Борова, Горбаші, Бердичів, Козятин-1, Калинівка-1.  

photo_2024-02-15_13-24-39

photo_2024-02-15_13-24-41

photo_2024-02-15_13-24-41 (3)

photo_2024-02-15_13-24-41 (2)

photo_2024-02-15_13-24-40

Зазначимо, що даний дизель-потяг був побудований на Ризькому вагонобудівному заводі в 1996 році. Працював на Львівській залізниці, де отримав іменну назву "Дністер". В 2015 році дизель-потяг став неробочим. Пізніше його використовували з тепловозом ЧМЕ3. В останні роки він не експлуатувавася.