Світовий контейнерний флот за підсумками 2023 року збільшив місткість приблизно на 2 млн TEU. При цьому половина від цього обсягу припала на компанію MSC.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію Alphaliner.

Протягом усього минулого року MSC вкладала значні кошти у розширення власного флоту.

Так, MSC отримала 14 суден Megamax місткістю 24 тис. TEU, а також 26 суден Neopanamax місткістю близько 15 тис. TEU.

При цьому загальний портфель замовлень компанії становить майже 1,5 млн TEU, а це означає, що найближчим часом зростання місткості контейнерного флоту продовжиться.

Крім того, MSC продовжує активну кампанію з фрахтування та купівлі вживаного тоннажу. За даними Alphaliner, зараз MSC належить близько чверті всіх контейнеровозів старше 20 років.

Поки MSC продовжує нарощувати свій флот, найближчий конкурент - Maersk - рухається в іншому напрямку: минулого року флот датської компанії скоротився на 3%. В результаті розрив між компаніями склав 1,5 млн TEU.

Експерти зазначають - якщо Maersk збереже темпи скорочення власного флоту, то найближчими роками компанія може поступитися другим місцем у рейтингу CMA CGM.

Відповідно до своєї стратегії, Maersk переорієнтувалася на інтегрований логістичний бізнес і припинила приділяти увагу місткості як фактору прибутковості.