Компанія Hitachi Rail розпочала реалізацію третього, заключного етапу оновлення систем централізації на залізничній мережі гірничодобувної компанії Rio Tinto в регіоні Пілбара Західної Австралії, де в результаті реалізації проекту Autohaul курсують безпілотні великовагові потяги довжиною по 2,4 км, що перевозять залізну руду.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Паралельно з проектом Autohaul було запущено другий великий проект, що передбачає оновлення інтегрованої системи управління та контролю ICSS, що забезпечує експлуатацію мережі Rio Tinto.

На третьому етапі цього проекту протягом 3 років компанія Hitachi Rail має замінити існуючі системи залізничної автоматики та телемеханіки на систему мікропроцесорної централізації MicroLok II на лінії, яка веде до рудника Параберда на півдні регіону Пілбара.

У цій МПЦ, здатній контролювати протяжні ділянки шляху, використовуються рейкові ланцюги з генерацією кодів автоматичної локомотивної сигналізації, розвинені засоби діагностики та моніторингу обладнання.

Ввести нову систему мікропроцесорної централізації в експлуатацію планують у 2025 році.