Оператор інфраструктури залізниць Великобританії Network Rail уклав контракт з компанією Lankhorst Rail (Нідерланди), за умовами якого візьме участь у розробці шпал нового покоління.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Network Rail планує використовувати виготовлені Lankhorst Rail композитні шпали KLP із переробленого пластику, армовані сталевими стрижнями. Досліджуватимуть такі характеристики шпал різного профілю, як опір вигину, пластичність та термостійкість. У тому числі фахівці дадуть оцінку їхньому застосуванню протягом тривалих періодів аномальної спеки.

У вересні 2023 року такі шпали вже були укладені в залізничному тунелі під річкою Ньіве-Маас у Роттердамі.

Компанія Lankhorst Rail готова запропонувати цілу низку нових шпал спеціального призначення, що відрізняються покращеними характеристиками, зокрема високим опором вигину та низьким тепловим розширенням.

Пропоновані Lankhorst Rail шпали KLP перспективні також з точки зору зручності кріплення з рейками, оскільки підкладка для рейкового скріплення запресовується безпосередньо в саму шпалу, що суттєво прискорює роботи з укладання рейкового шляху.

Вперше шпали KLP були встановлені в Нідерландах у 2006 році. Їх застосування також схвалено операторами інфраструктури в Німеччині, Новій Зеландії, Австралії, Великій Британії та Малайзії.