Бразильська гірничодобувна компанія Vale в рамках своєї програми з декарбонізації залізничних перевезень домовилася з Wabtec про постачання трьох локомотивів FLXdrive з тяговими акумуляторами та співробітництво у вивченні можливостей використання аміаку як альтернативу дизельному паливу.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Три акумуляторні локомотиви FLXdrive планується використовувати на залізниці Carajás, що належить Vale, де курсують великовагові потяги з 330 вагонів масою 45 тис. т.

В даний час для тяги цих поїздів використовують від трьох до чотирьох тепловозів.

На ділянці завдовжки 140 км у штаті Мараньян до них додаватимуть локомотиви FLXdrive, щоб зменшити витрату дизельного палива, яка через складні місцеві умови тут особливо висока.

Зараз на цій ділянці до кожного поїзда доводиться чіпляти два допоміжні тепловози, заміна яких на локомотиви FLXdrive дозволить у тому числі ефективно використовувати енергію, що генерується при гальмуванні поїзда.

Wabtec збудує локомотиви FLXdrive для Vale на своєму бразильському підприємстві. Постачання заплановано на 2026 рік.

Очікується, що їхнє введення в експлуатацію дозволить щорічно економити 25 млн л дизельного палива та знизити викиди вуглекислого газу на 63 тис. т.

Компанії Vale і Wabtec також співпрацюватимуть у вивченні можливостей застосування аміаку як палива для локомотивних дизельних двигунів, що дозволить уникнути викидів вуглекислого газу. Передбачено, зокрема, лабораторні випробування протягом двох років з метою підтвердження паливної ефективності аміаку та скорочення шкідливих викидів під час його використання.

Однією з переваг аміаку перед іншими видами альтернативного палива є наявність розвиненої інфраструктури для його зберігання та транспортування.