Компанія "Нібулон" отримала ще 10 нових вагонів-хоперів від проекту USAID "Економічна підтримка України". Це вже друга партія вагонів для компанії, яка допоможе покращити економіку транспортування зерна від товаровиробників до країн, що потерпають від голоду, для подолання продовольчої кризи у світі.

Про це пише ЦТС з посиланням на інформацію компанії.

Загалом проект USAID закупить для потреб "Нібулону" 50 сучасних вагонів-хоперів, кожен із яких може перевозити до 70 тонн зерна. Їх виготовили на Дослідно-механічному заводі "Карпати" (Львівська область).

Нові вагони, які "Нібулон" отримав від партнерів, дозволять компенсувати додаткові логістичні витрати від блокування річкової інфраструктури. Вони вже використовуються на потужностях підприємства.

Одразу від виробника вагони попрямували на завантаження до найближчої до виробництва філії "Смотрич" поблизу Кам'янця-Подільського на Хмельниччині. Звідси вони відправляться до портів Дунайського регіону.

"У сьогоднішніх умовах компаніям, які працюють у портах, приймаючи та відправляючи вантажі, украй важливо відчувати міжнародну підтримку. Вагони-хопери, як свідчення цієї підтримки, пройдуть усією Україною. Отже завдяки допомозі проекту USAID експортери зможуть зберегти високопрофесійний персонал на заблокованих об’єктах річкової інфраструктури та запропонувати найкращі закупівельні ціни агровиробникам", - зазначив директор із взаємодії з органами державної влади та питань сталого розвитку "Нібулон" Михайло Різак.

Загалом для компенсації втраченої річкової логістики, яка в довоєнний час сягала 4,2 млн тонн зернових, "Нібулон" має потребу в одному маршрутному потязі у складі з 50 вагонів на кожен із заблокованих річкових портів. З вагонами від проекту USAID підприємство матиме 212 вагонів, що складає близько половини від потреби.

Допомога агровиробникам та інфраструктурним компаніям є частиною Ініціативи стійкості сільського господарства в Україні, яку реалізує Агентство США з міжнародного розвитку. Вона спрямована на те, щоб допомогти Україні збільшити потенціал для виробництва, зберігання, транспортування та експорту зерна.