Оператор інфраструктури залізниць Франції SNCF Réseau та Автономне управління транспорту Парижа (RATP) проводять роботи із заміни прогонових будов двох мостів на лініях B та C мережі RER у районі міста Массі регіону Іль-де-Франс. Здійснення проекту вартістю 116 млн євро, який отримав назву Chagall, дозволить підвищити ефективність роботи цих ліній, що відрізняються високою інтенсивністю руху.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Проект передбачає заміну прогонових будов мосту Шартре, що прослужили більше 100 років, на лінії B, що експлуатується RATP, і мосту Гайардон на лінії C, підвідомчого SNCF Réseau. Маса прогонових будов кожного з них перевищувала 460 т. Маса нової прогонової будови моста Шартре дорівнює 1375 т, моста Гайардон - 950 т. 

Нові прогонові будови мосту Шартре планується встановити 8 серпня, мосту Гайардон - 9 серпня.

Оновлення мостів має важливе значення для забезпечення надійної експлуатації ліній мережі RER. Реалізація проекту дозволить використовувати більш економічний та місткий сучасний рухомий склад. Так, на лінії B у 2025 році очікується поява поїздів MI20.

При заміні прогонових будов застосовувався кільцевий кран із електричним приводом SGC-90 компанії Sarens, один з найбільших у світі.

Кран доставили з Індонезії до порту Руан, а потім автотранспортом у розібраному вигляді відправили до місця проведення робіт.

Складання крана заввишки 100 м і масою понад 4544 т зайняло шість тижнів. Установку крана було розпочато у квітні 2023 року та закінчено наприкінці червня.

Кран може переміщатися з кільцевої основи діаметром 35 м.

При монтажі використовувалися два допоміжні крани. Вантажопідйомність одного з них дорівнює 900 т, довжина стріли - 78 м, у другого крана ці показники становлять відповідно 135 т та 70 м.

Кран SGC-90 буде повністю демонтований у вересні.

DJI_0381-480x360

IMG_1424-480x320

IMG_1286-480x320

IMG_1820-480x320

DJI_0384-scaled