Залізниці Німеччини (Deutsche Bahn) впроваджують систему мікропроцесорної централізації із виконавчим постом на станції Бюль у гірському масиві Шварцвальд. Станція розташована на магістралі, що входить до складу трансєвропейського транспортного коридору Рейн-Альпи, що з'єднує порти в Бельгії та Нідерландах з італійською Генуєю через територію Німеччини та Швейцарії.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Одне з найважливіших завдань оновлення пристроїв СЦБ у зоні дії майбутньої МПЦ полягає у мінімальному впливі руху поїздів по магістралі. Тому світлофори доставляють до місць встановлення на підготовлені фундаменти гелікоптерами.

Усього протягом 4 днів таким чином було доставлено та встановлено 50 світлофорів. Безпосередньо на встановлення одного світлофора потрібно близько 2 хв, на цей час рух закривали тільки по одному шляху двоколійної ділянки.

Ввести в експлуатацію виконавчий пост МПЦ на станції Бюль планують у листопаді 2023 року. Управління ділянкою здійснюватиметься з розпорядчого поста МПЦ на станції Ахерн, до якого підключено виконавчі посади ще на п'яти станціях. У 2024 році на ділянці завдовжки близько 70 км у зоні дії цієї МПЦ розпочнеться впровадження європейської системи управління рухом поїздів ETCS рівня 2.

Протяжність ділянок коридору Рейн-Альпи на території Німеччини складає 1600 км. Їх оснащення системою ETCS рівня 2 є одним із пріоритетних завдань DB.