За 17 діб травня обсяги навантаження зернових на залізниці становили 705 тис. т. Загалом було навантажено 5 млн 700 тис. т, тобто частка зернових скоротилася до 12%. Про це йшлося під час наради представників АТ "Укрзалізниця" та аграрного ринку.

Про це пише ЦТС з посиланням на Rail.insider.

Середньодобовий обсяг навантаження за цей період становив 41 тис. тонн.

Як зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ УЗ Валерій Ткачов, у товаристві планували, що середній обсяг навантаження зернових у травні сягне 91 тис. тонн. Проте через блокування країною-агресоркою роботи зернового коридору та введення обмежень на перевезення у напрямку західних прикордонних переходів показник залишається на дуже низькому рівні.

Негативну динаміку демонструє і перевезення зернових залізницею. Так, за 17 діб травня у напрямку портів транспортовано майже 344 тис. т, через західні прикордонні переходи - приблизно 276 тис. тонн. За словами Ткачова, якщо буде зберігатися така ситуація, то за підсумками місяця залізницею перевезуть лише приблизно 1,2 млн тонн. Також він висловив сподівання на покращення показників у зв’язку з подовженням роботи зернового коридору.

Окрім того, на 4,5% скоротилася загальна передача вагонів через західні прикордонні переходи - із 1703 до 1626 одиниць. Водночас це не стосується зернових вантажів - у травні стали передавати 332 вагони замість 331.

Поменшало і вагонів у черзі. Загальне накопичення становить 11 тис. 438 вагонів, а із зерновими вантажами - 2 тис. 39 одиниць. За травень кількість вагонів із зерном, що очікують на передачу, скоротилася на 100 одиниць. Проте викликають занепокоєння українських залізничників 202 вагони, завантажені зерновими у березні й квітні та які по колії 1520 мм мають бути передані через стик Ягодин-Дорогуськ. Але їх не приймає польський перевізник PKP Cargo.