Голова правління "Укрзалізниці" не бачить необхідності у допуску локомотивів європейських перевізників на мережу УЗ до прикордонних станцій. За словами Олександра Камишіна, його компанія справляється з обсягами транскордонних перевезень.

Як пише ЦТС з посиланням на Rail.Insider, про це Камишін розповів під час "Інфраструктурного дня" в ЄБА.

"Ми підемо на такі умови тільки в тому випадку, якщо ми не зможемо це виконати самі. Поки що ми спокійно виконуємо самі. Немає проблеми ні в кого, щоб наші локомотиви щось кудись довозили. Я розумію, що це фантомний біль з минулого, коли залізниці не вистачало локомотивів. Сьогодні вистачає. Ми робимо все, щоб їх вистачало й далі. Через те просто відкрити комусь проїзд по Україні для галочки, ми не будемо цього робити", - заявив керівник УЗ.

Він додав, що зараз "Укрзалізниця" намагається просувати свої послуги тяги за кордоном: "Це той бізнес, за який ми боремося. Навпаки, ми йдемо з нашими локомотивами в сусідні країни".

Про які саме країни йде мова, не уточняється. Влітку повідомлялося, що українські локомотиви почали вести вантажні поїзди через Молдову. Але це транзитні перевезення українських вантажів до порту Рені.

Нагадаємо, що декілька днів тому представник компанії Freightliner в Україні Денис Орлов висловив думку, що Міністерство інфраструктури могло б дозволити курсування локомотивів перевізників з Євросоюзу до найближчих прикордонних станцій в середині України по європейській та широкій колії. Це б допомогло вирішити проблему дефіциту рухомого складу, а відтак сприяло б пришвидшенню перевезень.