Ольга Быстрицкая

журналист ЦТС
Прогнозуємо труднощі з українським складом екіпажів, – інтерв'ю з Kernel про флот Интервью

Розмова з Юрієм Кізлевичем про плани Kernel щодо експлуатації флоту та наміри його вигідно продавати та купувати.

Логістика, кадри та інвестиції: Що турбує найбільших експортерів Статья

Великий бізнес відзначає відкриття чорноморського коридору, як головний логістичний успіх 2023 року, але остерігається кадрових проблем на тлі мобілізації в 2024 році.

В очікуванні контейнерів: Чи підуть нові вантажі до портів Великої Одеси морським коридором Статья

З початку року керівництво транспортної галузі говорить про можливість долучення контейнерних вантажів до роботи чорноморського коридору. Є інформація, що з дня на день навіть очікують перше фідерне судно. Які застереження мають учасники ринку?

Європейський ринок – домашній для "Інтерпайп". Інтерв’ю з технічним директором залізничного дивізіону компанії Интервью

Інтерв'ю з Олександром Росліком про особливості випуску колісної продукції в умовах війни, зміни в експортній логістиці та перспективи інтеграції залізничної галузі до ЄС.

Зростання в умовах війни: Тренди вагонобудування 2023 Статья

Яким був 2023 рік для вагонобудівної галузі України, чи вдалося знайти заміну російським комплектуючим та які проєкти є перспективними для вітчизняних заводів.

Контейнеризація вантажопотоків: Яким був 2023 рік для ринку та як основні гравці оцінюють перспективи росту Статья

В минулому році ринок контейнерних вантажів в Україні зростав як в обсягах перевезень, так і у інвестиційній привабливості. Відкриття морських коридорів та інтеграція з ТЕN-T – основні стимули для продовження позитивної динаміки.

Вагонний фальстарт: Чому примусове оновлення парку матиме негативний ефект Статья

Для запуску програми потрібне відновлення повного циклу вагонобудування в Україні і покращення фінансової ситуації.

Сім питань про АМПУ: Чим займалося держпідприємство в 2023 році та які плани на 2024-й Статья

Які виклики стали основними для Адміністрації морських портів в цьому році, чого вдалося досягти, та які плани лишилися нереалізованими.

Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази Статья

Разом з Європейською Бізнес Асоціацією ЦТС виділив Топ-5 пріоритетів роботи бізнесу і транспортних монополістів.

Які принципи будуть закладені в Стратегію морської безпеки України, – інтерв'ю з РНБО Интервью

ЦТС продовжує серію публікацій про нову архітектуру безпеки в Чорному морі.

Від політики до реальної роботи: Як збільшити пропускну спроможність залізничних переходів між Україною та Польщею Статья

Які кроки можуть позитивно вплинути на вантажообіг залізницею між Україною і ЄС.

Зрізати фонд гарантування морських ризиків. Чому це погана ідея? Статья

Розмір фонду страхування цивільних морських суден зменшили в 10 разів. Чи вистачить 2 млрд грн для покриття ризиків судновласників і чому це погано для економіки країни, що воює?

Потрібно не залишити жодного російського корабля на бойовому чергуванні – Роман Світан про безпеку судноплавства у Чорному морі Интервью

Як убезпечити українські порти від російських обстрілів та чи ризикне росія атакувати судна, що йдуть до українських портів новим коридором.

Гра в монополію: Як "Укрзалізниця" обмежила доступ приватних вагонів до євровізків Статья

Бізнес вкотре звинувачує УЗ в зловживанні монопольним становищем і неринкових методах конкурентної боротьби.

Залізничні вантажні перевезення під час війни: 5 актуальних питань від бізнесу Статья

Війна кардинально змінила логістику перевезень та умови роботи, тож "Укрзалізниці" потрібно шукати адекватну відповідь на потреби ринку - констатують найбільші вантажовласники і оператори перевезень.

Балансування завжди було в зовнішній політиці Туреччини, - Євгенія Габер про роль Анкари в Чорноморському регіоні Интервью

Які спільні інтереси мають Туреччина та росія, та в чому вони взаємозалежні. Та як Києву будувати продуктивні відносини з Анкарою.

Військові ризики і не тільки. П’ять питань про морське страхування в Чорному морі Интервью

Позиція міжнародних страхових клубів не менш важлива для відновлення повноцінного судноплавства, ніж контроль мілітарних загроз та дипломатія.

Морська економіка і морська безпека мають розвиватися паралельно – інтерв'ю з Юлією Клименко Интервью

Перша заступниця голови транспортного комітету ВРУ про Чорне море, як складову національної економічної безпеки, та політичні і дипломатичні заходи, що дозволять відстояти інтереси України в регіоні.

Точки тиску на країну-агресора, які дозволять відкрити порти Интервью

Топ-менеджер компанії, найбільшого експортера країни, про варіанти розблокування морських портів України.

Перше, що нам потрібно зараз зробити на морі, – це закрити ближню зону Интервью

Інтерв'ю з експертом, колишнім заступником начальника штабу ВМС з питань євроатлантичної інтеграції Андрієм Риженком.

Наверх