Артем Гриненко

Президент Всеукраїнської дорожньої асоціації
Для розвитку індустрії дорожнім компаніям потрібен бізнес-етикет Мнение

Як закрити шлях в сферу дорожнього будівництва ненадійним та недоброчесним компаніям?

На українських дорогах - один в полі не воїн Мнение

Весь дорожній бізнес вирішили об’єднати у Всеукраїнську дорожню асоціацію.

Україні потрібна єдина система управління місцевими дорогами Мнение

Від початку 2018 законодавчо розпочалась реформа Децентралізації дорожньої галузі. На жаль, на практиці до ефективного їх функціонування ще далеко.

Як зробити децентралізацію доріг в регіонах більш ефективною Мнение

Чому децентралізація в дорожній галузі поки не дала бажаного ефекту?

Система WIM - кардинально новий підхід в боротьбі з перевантаженими фурами Мнение

Інноваційну розробку планують запровадити вже цього року.

Дорожня зима під загрозою: Грошей на ремонт снігоприбиральної техніки та на зимове утримання автошляхів немає Мнение

"Укравтодор" ходить по тонкій кризі. Коштів на зимове утримання немає, а борг перед державним підрядником вже сягнув понад 500 млн грн. Про придбання нової зимової техніки також тиша. Якщо зараз Держагентство не прислухається і не знайде додаткові кошти на утримання, на українців очікує зимовий апокаліпсис: дороги буде чистити нікому і нічим.

Бренд якості. Чи допоможе Україні нова організація контролю за якістю будівництва та ремонту доріг? Мнение

"Укравтодор" створює новий дорожній контроль. Єдине питання – чи дійсно може бути якісним контроль, що є підконтрольним Держагентству? Чи, може, варто зосередитися на впровадженні незалежного експертного контролю FIDIC та громадського - CoST?

Щоб відчинити наступні двері, треба зачинити попередні Мнение

"Укравтодор" прийняв рішення про зміну керівництва ДАК "Автодороги України". Який спадок залишає команда Артема Гриненка?

Испытание снегом: как чистят дороги в Украине и Нидерландах Мнение

Отличия в зимнем содержании дорог разительны: как в плане технологий, так и в плане финансирования. Что-то Украина может перенять уже сегодня, а что-то, к сожалению, пока остается для нас фантастикой.

Наверх