Сьогодні я залишив свою посаду. Іноді, щоб відчинити наступні двері, треба зачинити попередні.

Зі своєю командою ми почали нову еру ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України", відкрили нову сторінку у сфері обслуговування доріг. Сподіваюся, що мій наступник гідно продовжить втілювати наші починання!

Що ми зробили?

- Досягнули відміни ліквідації Компанії та розробили дієвий план реформування. 
- Посилили особисту відповідальність керівників облавтодорів. З кожним підписали дуже жорсткий контракт.
- Звільнили багатьох корупціонерів, розпочали тотальне очищення структури.
- Сприяли впровадженню Prozorro у Компанії. Мали намір позбутися металобрухту та незадіяних у безпосередній господарській діяльності активів через "Prozorro.Продажі" (15 травня приєдналися до проекту).
- Активно працювали з громадськими ініціативами: "Разом проти Корупції", Transparency, Асоціацією "Біржові та електронні майданчики", "Центр "Ейдос", "Розумна країна", тощо. 
- Вдало витримали випробування зимою, що була у порівнянні з іншими найважчою за останні 5 років.
- Домоглися виділення 244 млн грн на закупівлю нової зимової техніки. Нагадаю, нині у облавтодорів близько 5 тисяч одиниць техніки, замість 11 тисяч обґрунтованих нормативами. Та, навіть, ті, що є — мають середній вік 15-20 років.
- Запровадили тотальну перевірку якості робіт та якості дорожньо-будівельних матеріалів. Майже щотижня особисто здійснював раптові інспекції. Деякі керманичі доріг за свою халатність поплатилися посадами.
- Почали активну роботу з впровадження автоматизованої системи управління Компанією (ERP) та її дочірніми підприємствами. Вже розробили та запровадили електронну систему управління закупівлями.
- Приєдналися до е-сервісу "Розумної країни", щоб за допомогою громадян постійно тримати руку на пульсі. 
- Спромоглися підняти зарплату дорожникам на 25%. Дуже хотіли удвічі, та через велику кількість бюрократичних перепон — не встигли.
- Вперше вивели ДАК у публічний простір. Громадськість дізналася, що облавтодори – це не філії "Укравтодору", а дорожники, які працюють руками.

Робота, яку ми провели, багато що змінить у майбутньому. Ця реформа не одного дня. Впевнений, що наші напрацювання дійсно стануть рушійною силою у перероджені галузі.

Далі буде...

Читайте також Зима близько: інтерв’ю з Артемом Гриненком про актуальні проблеми дорожньої галузі