Деякі російські авіакомпанії через санкції можуть "сховати" свої літаки від санкцій у Туреччині. Таке рішення дозволить їм обійти запроваджені заборони та обслуговувати флот.

Про це з посиланням на Bloomberg пише УНІАН.

Відзначається, що можливість переміщення до Туреччини розглядають Pegas Touristik і Anex Tourism Group. Крім того, представники авіакомпаній намагаються домовитися про лізинг літаків.

Azur Air, яка працює з Anex, а також Nordwind, хоч і базуються в російській федерації, проте керують ними турецькі бізнесмени. У зв'язку з цим Anex можливо розміститися в Антальї. Переговори ведуться з Dubai Aerospace Enterprise, Aviation Capital Group, AerCap Holdings і Boeing Capital Corp.

Як відомо, Євросоюз і США запровадили санкції, які забороняють технічне обслуговування і постачання запчастин літаків Airbus і Boeing з флоту російських авіакомпаній. Пізніше до санкцій приєднався виробник регіональних авіалайнерів Embraer з Бразилії.

Зараз 90% цивільного флоту росії складається з повітряних суден західного виробництва. Санкції можуть призвести до практично повної зупинки авіасполучення рф із зовнішнім світом у найближчі місяці.

Напередодні ЦТС писав про те, що великий російський авіахолдинг S7 Group вирішив заморозити проекти з запуску власного лоукостера Citrus та створення ракети-носія через наслідки запроваджених проти росії міжнародних санкцій.