SkyUp Airlines планує восени відкрити в ЄС власну авіакомпанію. На першому етапі вона виконуватиме чартерні рейси для європейських туроператорів.

Про це пише ЦТС з посиланням на Forbes.

Зазначається, що спочатку це будуть перельоти з країн Балтії, Молдови, Румунії, Польщі, Чехії, Словаччини. Не виключають в авіакомпанії і рейси з Німеччини та Австрії.

Основну частку маршрутів складуть традиційні туристичні напрямки, такі як Туреччина та Єгипет. Плюс екзотичні напрямки, такі як Танзанія.

"Безумовно, значний обсяг рейсів виконуватиметься для нашої групи компаній - туроператора Join Up Baltics, Join UP Romania та Join UP Poland", - розповідає комерційний директор SkyUp Людмила Слободянюк.

Другий етап – з кінця березня 2023 року, коли в авіації починається літній сезон, SkyUp хоче запустити регулярні рейси з країн ЄС.

"Буде реалізовано давно запланований стратегічний намір - створення повноцінної європейської авіакомпанії, яка оперуватиме в ЄС", - каже Слободянюк. 

Європейський SkyUp виконуватиме основну частину рейсів за межі ЄС і, як тільки це стане можливим, до України. 

Також повідомляється, що у SkyUp Airline уже налагоджені відносини з турецькими аеропортами, тому новому перевізнику з цієї групи буде легше розпочати роботу.

За словами Слободянюк, вони планують розпочати продаж квитків у листопаді-грудні. До початку нового туристичного сезону хочуть довести кількість літаків до 19 (три отримають наприкінці цього року, ще п’ять - наступного).

У SkyUp Airlines поки що не називають назву нової авіакомпанії, карту регулярних маршрутів та обсяг інвестицій. Пояснюють тим, що саме зараз іде завершальна фаза обговорення маршрутної мережі, розкладу, аеропортів базування.

Відомо, що новий перевізник буде зареєстрований на Мальті. Пояснюють це сукупністю факторів: від простоти та швидкості реєстрації нової авіакомпанії, підтримки місцевої влади до ефективного податкового законодавства. Для старту на Мальті потрібно не менше двох літаків та інвестиції до 5 млн євро (для отримання необхідних дозволів, вирішення технічних питань та витрат на перші рейси).